IGAZGATÁSI SZÜNET

2022.12.22. - 2023.01.06.

 

A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Közgyűlés a 460/2022. (XI.10.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdésének b) pontjában kapott felhatalmazás alapján

a 85/2022. (XI.29.) önkormányzati határozatában a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Önkormányzati Hivatalnál

 

2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig

 terjedő időtartamra igazgatási szünetet rendelt el.

 

Az igazgatási szünet időtartama alatt a Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései értelmében a Megyei Önkormányzati Hivatal

a feladatait nem látja el, az ügyfélfogadás nem működik és az elektronikus ügyintézés szünetel.

A Megyei Önkormányzati Hivatal az igazgatási szünet időszakában – a halaszthatatlan közfeladatainak folyamatos

és zavartalan ellátásával összefüggő beadványokat, megkereséseket – a jegyzo@szszbmo.hu e-mail címen fogadja.

 

Küldje el a cikket egy ismerősének

Köszönjük, hogy segít az oldal tartalmának terjesztésében.

MEGJEGYZÉS: Csak az e-mail címét és a nevét szükséges megadnia, hogy a személy, akinek el szeretné küldeni a tartalmat, azonosítani tudja önt. Nem tároljuk a személyes adatait.

Adja meg az e-mail címeket külön sorokban vagy vesszővel elválasztva.
Hírlevelek
(Ön neve) továbbított önnek egy tartalmat Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye Honlapja honlapjáról
(Ön neve) szeretné ha megtekintené a továbbított tartalmat Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye Honlapja oldalon.