IGAZGATÁSI SZÜNET

2022.12.22. - 2023.01.06.

 

A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Közgyűlés a 460/2022. (XI.10.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdésének b) pontjában kapott felhatalmazás alapján

a 85/2022. (XI.29.) önkormányzati határozatában a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Önkormányzati Hivatalnál

 

2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig

 terjedő időtartamra igazgatási szünetet rendelt el.

 

Az igazgatási szünet időtartama alatt a Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései értelmében a Megyei Önkormányzati Hivatal

a feladatait nem látja el, az ügyfélfogadás nem működik és az elektronikus ügyintézés szünetel.

A Megyei Önkormányzati Hivatal az igazgatási szünet időszakában – a halaszthatatlan közfeladatainak folyamatos

és zavartalan ellátásával összefüggő beadványokat, megkereséseket – a jegyzo@szszbmo.hu e-mail címen fogadja.

 

Önkormányzat

A Magyarország helyi önkormányzatiról szóló CLXXXIX. törvény rendelkezései szerint:

Megyei önkormányzat

27. § (1) A megyei önkormányzat területi önkormányzat, amely törvényben meghatározottak szerint területfejlesztési, vidékfejlesztési, területrendezési, valamint koordinációs feladatokat lát el. A megyei önkormányzat képviselő-testülete a közgyűlés.

(1a) A megyei önkormányzat székhelyét a szervezeti és működési szabályzatról szóló rendeletében a megyeszékhely település területén határozza meg.

(2) A megyei közgyűlés elnökét a közgyűlés az Alaptörvény 33. cikk (2) bekezdése alapján titkos szavazással választja a megbízatásának időtartamára.

(3) A megyei közgyűlés elnöke - pályázat alapján határozatlan időre - nevezi ki a jegyzőt, a jegyző javaslatára az aljegyzőt.

(4) A megyei önkormányzatra a helyi önkormányzatokra vonatkozó rendelkezéseket az (1)-(3) bekezdésben meghatározott eltérésekkel kell alkalmazni.